Oděvní gigant PVH Corp, mateřská společnost známých módních značek Calvin Klein a Tommy Hilfiger, podle zprávy analytika UBS Jaye Sola očekává silný růst zisku. V nedávno vydané zprávě Sole potvrdil své nákupní hodnocení a zvýšil cílovou cenu pro výrobce oděvů o 9 %, tj. 14 USD, na 174 USD, což znamená potenciální nárůst o 43 %.
Od počátku roku akcie PVH klesly přibližně o 1 %, ale v posledním měsíci vykázaly oživení, když v červnu vzrostly o téměř 7 %. Silné zisky PVH v prvním fiskálním čtvrtletí a optimistický výhled na zbytek roku zažehly optimismus investorů. V prvním čtvrtletí firma překonala odhady zisku i tržeb a předpověděla solidní růst zisku na akcii pro probíhající čtvrtletí i celý rok.
“Domníváme se, že PVH má dostatečně silnou značku a rozvahu, aby mohla dlouhodobě zvyšovat zisky,” uvedl Sole ve čtvrtečním sdělení. Dále sdělil, že výjimečná kvalita posledních čtvrtletních zisků PVH posílila jeho víru v dlouhodobý růstový potenciál společnosti. “Důležité je, že v průběhu [příštích 12 měsíců] očekáváme další lepší a vyšší čtvrtletí. To by mělo zvýšit odhady zisku na akcii na straně prodejců,” dodal.
PVH Corp. (PVH)
Podle nejnovějšího konsenzu analytiků bylo z 16 ratingů společnosti PVH 9 silně kupujících, 3 kupující a 4 držící, přičemž žádný rating nebyl podhodnocen nebo prodán. Cena akcií společnosti při poslední aktualizaci činila 120,79 USD a vykázala téměř 0,43% pokles. Zatímco nejvyšší cílová cena činí 160 USD, průměrná cílová cena je 139,07 USD, což naznačuje potenciální růst o 14,64 %. Nejnižší cílová cena pro PVH se předpokládá na úrovni 115 USD.
Přestože společnost PVH zaznamenala ve svém fiskálním výsledku za 1. čtvrtletí propad tržeb, Sole předpokládá, že v nadcházejících čtyřech čtvrtletích budou tržby značky nabírat na síle. Předpokládá se, že růst společnosti se v roce 25 posune do zelených čísel, což bude podpořeno diverzifikací produktů a zvýšeným marketingovým úsilím společnosti. Sole předpovídá, že PVH dosáhne v příštích pěti letech složeného ročního tempa růstu zisku ve výši 10,5 %, a zvyšuje svou projekci zisku na akcii v roce 26 na 4 %.

Sole rovněž předpokládá, že hrubá marže společnosti PVH vzroste na historicky nejvyšší úroveň, protože společnost přejde na přímý prodej spotřebitelům a mezinárodní prodej, zavede opatření na úhradu nákladů a podpoří iniciativy zaměřené na kvalitu prodeje. Ačkoli přibližně 65 % tržeb a téměř 90 % zisku údajně pochází z trhů mimo Severní Ameriku, Sole tvrdí, že PVH má potenciál v budoucnu zvýšit prodeje v USA.
Závěrem se předpokládá, že společnost PVH bude díky svému silnému portfoliu značek a stabilnímu finančnímu zázemí i nadále zajišťovat silný růst zisků v dlouhodobém horizontu. Nejen to, její předpokládané zrychlení prodeje, zvýšení hrubé marže a očekávání dalších zvýšených a překonaných čtvrtletí v příštím roce dávají investorům dobrý důvod zůstat optimističtí ohledně pokračující růstové trajektorie značky.