Citi zvýšila cílovou cenu Mety na nejvyšší na Wall Street, poukazuje na silné reklamy na Reels
Citi se domnívá, že trh s online reklamou čeká silné oživení, což je již patrné v rámci platformy Meta (META).
Banka zvýšila cílovou cenu pro společnost Meta z 315 USD na 360 USD za akcii, což je nejvyšší hodnota na Wall Street. Nová cílová cena představuje nárůst o více než 29 % oproti pondělnímu závěru. Citi rovněž potvrdila, že akcie jsou její nejlepší volbou v rámci koše severoamerického internetového pokrytí.
Společnost Meta letos vzrostla o více než 131 %, protože se svezla na vlně nadšení investorů z umělé inteligence. Kromě toho Meta přistoupila ke snižování nákladů, přičemž generální ředitel Mark Zuckerberg označil rok 2023 za „rok efektivity“.
Analytik Ronald Josey však uvedl, že produkt Meta Reels je hnací silou býčího sentimentu Citi. Poznamenal, že zatížení reklamou na Reels dosáhlo 17 % od začátku čtvrtletí – a 18 % jen v červnu.
„Nyní předpokládáme, že reklamní obraty společnosti Meta vzrostou ve 24. roce o 14 % meziročně, přičemž Reels vygeneruje ve 24. roce ~10,5 miliardy USD příjmů, ačkoli pokračující zavádění služby Click-to-Message, novější vertikály Advantage+, potenciál kolem agentů AI a stabilnější/zlepšující se prostředí digitální reklamy by mohly podpořit větší růst reklamy s vyšší marží v budoucnu,“ řekl Josey.

Josey uvedl, že silné reklamní výstupy na Reels spolu s poznatky, které si firma odnesla z účasti na festivalu kreativity Cannes-Lions, podporují celkový názor Citi, že trh s online reklamou je na dobré cestě ke stálému zlepšování.
„Ačkoli stabilita byla letos širším tématem, vzhledem k (podle našeho názoru) rekordní účasti inzerentů v Cannes se domníváme, že mezi marketéry roste ochota spolupracovat a nasazovat reklamní rozpočty na těch platformách ve velkém měřítku, které investují do inovací v oblasti reklamy,“ řekl.
Goldman Sachs vidí v této potravinářské akcii velké zisky, i když růst v odvětví je stále slabší
Podle Goldman Sachs bude společnost Kellogg Co. (K) zářit ve stále náročnějším prostředí pro potravinářský průmysl.
Banka zvýšila doporučení pro akcie společnosti Kellogg na „buy“ a zvýšila cílovou cenu na 83 USD ze 78 USD. Nová cílová cena znamená nárůst o zhruba 27 % oproti pondělnímu závěru.
Analytik Jason English uvedl, že jelikož inflace v posledních letech pomáhala potravinářským společnostem mimořádně růst díky vyšší cenové síle, nižší růst nyní toto zrychlení ohrožuje. Společnost Kellogg má podle něj dobrou pozici, aby z toho mohla těžit bez ohledu na vývoj prostředí.
„K vyniká jako jeden z mála, který bude schopen udržet stále vzácnější růst vzhledem ke své příznivé expozici na koncovém trhu a silné obchodní dynamice,“ uvedl English. „Přesto je oceňována mezi potenciálními opozdilci.“
English rovněž poznamenal, že Kellogg je v porovnání s růstovou příležitostí, kterou akcie investorům představují, žalostně podhodnocený, a to i přes obavy z plánovaného rozdělení společnosti.

„Zvyšujeme hodnotu K na Buy, protože vidíme, že akcie je špatně oceněná vzhledem k růstovému potenciálu, který investorům nabízí; vidíme příležitost využít rozkolísanosti, kterou podle nás tato vyhrocená obava způsobila, a doporučujeme investorům koupit tuto sekulárně zvýhodněnou růstovou akcii na prodej,“ uvedl.
Akcie společnosti Kellogg se od začátku roku propadly o téměř 8 %.