Meta Platforms Inc., mateřská společnost Facebooku a dalších významných sociálních médií, se podle analýzy Citi těší na další finanční růst. Analytik Ronald Josey v pondělí předpověděl, že akcie společnosti mají potenciál k výraznému růstu, který je vyvolán neustálým zapojováním uživatelů na příslušných sociálně-mediálních platformách a nárůstem objemu reklamních operací.
Josey zvýšil svou cílovou cenu pro Meta na 590 USD z předchozího odhadu 525 USD – tento krok naznačuje 15% nárůst oproti závěrečné ceně akcií z minulého pátku. Tímto vývojem znovu zdůraznil svůj rating Buy pro platformu a uznal korporaci za svou nejlepší volbu pro investici.
Analytik Citi vyzdvihl význam nejnovějších reklamních inovací společnosti Meta, které vedly k větší poptávce ze strany inzerentů a udržely stálou angažovanost uživatelů. Mezi tyto nové funkce patřily Advanced+ Creative, Reminder Ads a prodloužené formy Reels, které jsou nyní integrovány do řady reklamních nástrojů společnosti.
Meta Platforms (META)
Josey ve výzkumné zprávě napsal: “Díky novějším reklamním inovacím Meta, nové architektuře videa s umělou inteligencí a celkově většímu přijetí inzerenty se domníváme, že poptávka inzerentů po Reels (a Meta) se bude nadále zlepšovat.”
Společnost Meta Platforms se v roce 2023 zaměřila na rozšíření nabídky nástrojů, které mají inzerentům usnadnit práci, a to díky významnému doplnění softwarové sady Ads Manager. Tato vylepšení byla vyvinuta s cílem poskytnout inzerentům snazší cestu k produkci a distribuci jejich obsahu na sociálně-mediálních sítích platformy.
Analytik Citi rovněž zdůraznil, že navzdory rostoucím reklamním operacím uživatelé nevykazují známky odklonu od platformy. Posteskl si, že nárůst komercionalizace obsahu na různých platformách sociálních médií společnosti Meta neodradil uživatele, což svědčí o účinné rovnováze, kterou společnost dosáhla mezi příjmy z reklamy a zapojením uživatelů.
Reklama tvoří jádro příjmu společnosti Meta, což je skutečnost, která zdůrazňuje důležitost udržení angažovanosti uživatelů a aktivity inzerentů na platformě. V roce 2023 vykázala společnost Meta Platforms příjmy z reklamy ve výši až 131,9 miliardy dolarů, což představuje výrazný nárůst oproti 113,6 miliardy dolarů vykázaných v předchozím roce. Tyto příjmy z reklamy vedly k tomu, že celkové příjmy ve sledovaném roce činily 134,9 miliardy dolarů.
“V širším měřítku, s ohledem na posilování širšího prostředí online reklamy a pokračující víceletou produktovou strategii společnosti Meta, zůstává společnost Meta naším Top-Pickem,” ujistil Josey. Toto prohlášení potvrzuje víru analytika v růstový potenciál společnosti v souladu s její rozvíjející se produktovou strategií a silnou ekonomikou digitální reklamy.

Po Joseyho podpoře zaznamenaly akcie společnosti Meta během pondělního předobchodního období růst o 1,3 % a dosáhly hodnoty 518,78 USD. Před tímto nárůstem již akcie v průběhu letošního roku dosáhly 45% zisku.
Tato analýza vykresluje slibný obrázek budoucnosti společnosti Meta Platforms Inc. a signalizuje, že je zde další prostor pro růst. Její probíhající iniciativy, jejichž cílem je využít uživatelskou základnu pro příjmy z reklamy a zároveň zajistit trvalé zapojení, jsou zásadními zvraty v jejich předpokládaném směřování. Pokračující úspěch společnosti v dosažené rovnováze potvrzuje závěry analytika Citi. Důsledky těchto předpovědí v reálném čase se však projeví až s vývojem na trhu. V průběhu nadcházejícího období bude společnost muset klást důraz na udržení spokojenosti uživatelů a zároveň rozšiřovat své reklamní aktivity, aby tyto prognózy podpořila.