Společnost Peloton Interactive Inc. oznámila několik nových iniciativ, které začaly přinášet ovoce. Předpokládaný výhled firmy však naznačuje, že po pandemickém rozmachu bude i nadále čelit několika výzvám.
Společnost Peloton očekává, že její tržby za březnové čtvrtletí se budou pohybovat v rozmezí 700 až 725 milionů dolarů. USD, což je méně než 749 milionů USD předpovídaných konsensuálním názorem FactSet. Kromě toho společnost na základě upraveného zisku před započtením úroků, daní, odpisů a amortizace (EBITDA) předpokládá ztrátu ve výši 20 až 30 milionů dolarů. Naproti tomu prognózy analytiků předpovídaly výrazně nižší ztrátu ve výši 2 milionů dolarů.
Při pohledu na celý fiskální rok společnost očekává tržby v rozmezí 2,675 až 2,75 miliardy USD spolu s upravenou ztrátou EBITDA ve výši 25 až 75 milionů USD. To je poněkud méně než konsenzus agentury FactSet, který předpokládal tržby ve výši 2,739 miliardy USD a upravenou ztrátu EBITDA ve výši 40 milionů USD.
Peloton Interactive, Inc. (PTON)
Generální ředitel Barry McCarthy v dopise akcionářům napsal: “Náš výhled na zbytek fiskálního roku představuje naše současné nejlepší úvahy o budoucí výkonnosti podniku, ale budu zklamán, pokud se nám nepodaří přijít na to, jak zlepšit naši výkonnost během čtvrtletí, jako se nám to podařilo ve druhém čtvrtletí.”
Akcie společnosti Peloton během čtvrtečního předobchodního obchodování klesly přibližně o 8 %.
Navzdory problémům zaznamenala společnost v posledním prázdninovém čtvrtletí vyšší tržby, než se očekávalo, a to i přes nižší čísla, která uvedla dříve. Společnost činí kroky k tomu, aby v postpandemické éře znovu získala dynamiku.
Generální ředitel McCarthy potvrzuje, že v uplynulém čtvrtletí bylo přínosem několik nových snah. Konkrétně společnost Peloton zaznamenala mimořádně silný nárůst prodejů od externích prodejců, včetně společností Dick’s Sporting Goods Inc. a Amazon.com Inc. Kromě toho program pronájmu produktů Bike společnosti přilákal rozmanitější, mladší a převážně ženskou zákaznickou základnu ve srovnání s obdobím před šesti měsíci.
Jiné iniciativy však nesplnily očekávání společnosti. Pozoruhodným příkladem je společné značkové kolo, které společnost vyvinula s Michiganskou univerzitou.
“Absolventům a podporovatelům jsme prodali podstatně méně kol, než jsme očekávali,” píše McCarthy. Společnost tuto iniciativu zastaví z důvodu nedostatečných dodávek navzdory její atraktivitě v konceptu.
McCarthy otevřeně hovořil o potížích, s nimiž se potýkal tým zákaznického servisu společnosti v období prázdninového prodeje. Připustil, že zkušenosti s podporou členů negativně ovlivnily image značky.
“Tým je v současné době uprostřed restartu,” napsal.

Společnost Peloton vykázala ve druhém fiskálním čtvrtletí čistou ztrátu ve výši 194,9 milionu USD, tj. 54 centů na akcii, což je zlepšení ve srovnání se ztrátou 335,4 milionu USD, tj. 98 centů na akcii, ve stejném období loňského roku. Upravená ztráta EBITDA byla vykázána ve výši 82 milionů dolarů, což je méně než ztráta 122 milionů dolarů o rok dříve.
Společnost však překonala konsensus agentury FactSet. Tržby sice klesly na 744 milionů dolarů ze 793 milionů dolarů, ale stále byly vyšší než předpověď společnosti FactSet ve výši 733 milionů dolarů.
Počet placených předplatitelů připojených fitness služeb na konci čtvrtletí činil 3,004 milionu. To je nárůst oproti 2,964 milionu v předchozím zářijovém čtvrtletí a 2,979 milionu v prosinci předchozího roku. Analytici předpokládali, že tento počet bude činit 2,989 milionu.