account_circle
Co všechno chce Disney změnit ve svých zábavních parcích?

Co všechno chce Disney změnit ve svých zábavních parcích?

Disney World představuje vylepšení své nabídky prémiových doplňků, které hostům ušetří čas strávený ve frontě.

Je tu nový způsob, jak získat zrychlený přístup k oblíbeným atrakcím v domácích zábavních parcích společnosti Walt Disney (DIS). Disneyland v Kalifornii a Disney World na Floridě začaly ve středu nabízet Lightning Lane Multi Pass. V Disneylandu se jedná pouze o rebranding platformy Genie+, ale v Disney Worldu se zavádí jako rozšířená nabídka.

Místo toho, aby hosté platili 15 až 39 dolarů denně za možnost zajistit si v aplikaci během dne ve stanovených intervalech rychleji se pohybující fronty Lightning Lane, mohou si nyní zajistit první tři zážitky, než se rozhodnou zakoupit prémiovou nabídku. Jde o jasné vylepšení, i když někteří nadšenci zábavních parků na internetu nad změnou reptají. proměna mrzutých ve šťastné

Je to už několik let, co Disney World nabídl FastPass+, platformu, která umožňovala návštěvníkům zajistit si rezervaci na tři atrakce s kratší čekací dobou, než je delší pohotovostní fronta. Ta byla součástí vstupného do parku a nyní za ni hosté musí platit. Nikdo nebude oslavovat placení za něco, co bývalo zdarma, ale je to nový normál.

Zdroj: Canva

Všechny velké zábavní parky a většina provozovatelů regionálních zábavních parků nabízejí prémiové příplatky, které pomáhají těm, kteří platí více než denní hosté, ušetřit čas přístupem do zrychlených front. Je to prostě dobrý byznys. V situaci rostoucích provozních nákladů a tlaku na výrobu velkých atrakcí pomáhají tyto prémiové nabídky dotovat levnější vstupné pro ty, kteří si nemohou dovolit nebo se rozhodnou za příplatky nepřiplatit.
Funguje to. Dokonce i společnost Six Flags (FUN) uvedla, že hosté v jejích parcích nyní utrácejí o 40 % více než ještě v roce 2019.

To neznamená, že lidé, kteří klepou na Multi Pass Lightning Lane nebo jednotlivé Lightning Lane, které si lze zakoupit na jednu nebo dvě nejlepší atrakce v každém parku, jsou zcela nerozumní. Den v Disney Worldu může být pracnější, než by musel být, lidé vstávají brzy ráno, aby si zajistili virtuální fronty, a pak navigují den ve svých aplikacích, aby věčně optimalizovali své rezervace Lightning Lane.

Osvěžená nabídka usnadňuje seřazení počátečních rezervací v Lightning Lane s předstihem. Během dne je však stále třeba pracovat na tom, abyste si na dovolené mohli optimálně zahrát.

Tento proces vyžaduje mnohem méně pokročilého plánování a řízení v parku v konkurenčních zábavních parcích, ale má svou cenu. Největší konkurent Universal Orlando patřící společnosti Comcast (CMCSA) má Universal Express. Kupující této vstupenky mohou jednoduše naskočit do rychleji se pohybujících front na většině atrakcí, aniž by se museli starat o návratová okna nebo čekání mezi jednotlivými jízdami. Je to ideální zážitek, ale není levný.

Universal Express pro resort Orlando tuto středu stojí 230 dolarů na hosta za vstup přes oba parky nebo 260 dolarů, pokud chcete opakovat jízdy přes fronty Express. V této částce není zahrnut vstup do parku. Dovedete si představit, o kolik by musel Disney World účtovat více, kdyby měl dvakrát více zábavních parků a delší kombinovanou provozní dobu?

V první den dostupnosti stojí Lightning Lane Multi Pass 18 až 29 dolarů pro každý ze čtyř parků. Je to produkt za cenu pro masy. Společnost Disney v minulosti uvedla, že za tento doplněk v minulosti zaplatilo až 50 % návštěvníků jejích parků. Držitele ročních vstupenek s celoročním přístupem možná toto vylepšení neláká, ale pro méně časté návštěvníky, kteří platí mnohem více než za denní vstupy a ubytování, má zásadní význam.

Aktualizace Lightning Lane Multi Pass skutečně usnadňuje práci oproti dřívějšku. Zajištění tří rezervací předtím, než se zavážete k vlastnímu nákupu, nastavuje základní očekávání, která Genie+ nebyl vždy schopen splnit. Jako bonus pro lidi, kteří zůstávají v letovisku Disney World, se jim také dostane dřívějšího vyrovnání jejich rezervací, což je další pobídka pro turisty, aby se ubytovali na místě místo v jedné z rostoucího počtu možností ubytování mimo Disney World. Je to jen další chytrý obchodní tah této zábavní akciové společnosti.

Zdroj: Canva
Předchozí článek

Akcie Nvidia klesají. Co znamená zisk společnosti Alphabet pro výrobce čipů 

Další článek

Výprodej akcií se propadá po celém světě, výrobci čipů klesají

⚡️ Odebírejte náš newsletter

Nový vzdělávací obsah, funkce a interaktivní nástroje ze světa investování – už vám nikdy nic neuteče.
Zásady ochrany osobních údajů a cookies